cases Markedføringsmateriale for Vestjylland Forsikring

Tæt på kunderne med helt ny identitet

Vestjylland forsikring vinder prisen gang på gang, som det forsikringsselskab med de mest tilfredse privatkunder. Måske fordi de altid er TÆT PÅ kunderne. Ikke bare geografisk, men også mentalt og praktisk. TÆT PÅ blev derfor det kreative omdrejningspunkt for kommunikationen og det vi brugte til at forstærke deres brand som “de mest lokale”. Vi foldede det ud i budskaber og brugte det aktivt i annoncekampagner, brochurer, outdoorbannere, messer og meget mere.

kunde

Vestjylland Forsikring

opgaver

Tæt på logotype

Visuel identitet

Brochuremateriale

SoMe

Annoncekampagne

Messemateriale

Nysgerrig efter mere?

Så slå på tråden og lad os drikke en kop kaffe, få en snak om dine ønsker og krav - og se om kemien passer. Hvis du har lyst til at se mere, tager jeg gerne nogle kunde-cases med.